.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.
استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید / یوسف نوری کیست؟
شمال نیوز: یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد. (ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
محسن رضایی درخصوص انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد. خبر مهم محسن رضایی درباره تصمیم ایران برای انتقام از اسرائیل
محسن رضایی درخصوص انتقام حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق گفت: تصمیم برای این انتقام گرفته شده و حتماً اجرا خواهد شد.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد. انتصاب یک مازندرانی به ریاست کمیته عمران و حمل و نقل دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، طی حکمی ریاست کمیته عمران و حمل و نقل کمیسیون زیربنایی و تولیدی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام را منصوب کرد.(ادامه)
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در توییتی نوشت: مردم در ‎انتخابات ۱۱ اسفند، یک درس بزرگ به دشمن و یک درس به خودی‌ها دادند. تحلیل محسن رضایی از انتخاباتی که گذشت
دبیر شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در توییتی نوشت: مردم در ‎انتخابات ۱۱ اسفند، یک درس بزرگ به دشمن و یک درس به خودی‌ها دادند.(ادامه)
مصوبه جدید برای طرح «الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول»
مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور ادامه بررسی مصوبه مجلس شورای اسلامی در خصوص الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیرمنقول که برای تشخیص مصلحت به مجمع ارجاع شده است، به ریاست آیت‌الله آملی‌‎لاریجانی، تشکیل جلسه داد.(ادامه)
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است. هیچ ابهامی در طبیعی بودن فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی وجود ندارد
مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: پرونده فوت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با حضور مجرب‌ترین کارشناسان و با استفاده از مدرن‌ترین آزمایشگاه‌ها به دقت بررسی شده است.(ادامه)
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد. رضایی: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به خبرنگار راشاتودی در خصوص احتمال ورود آمریکا به موضوع یمن گفت: یمنی‌ها بدشان نمی‌آید که با آمریکا وارد جنگ شوند و این حماقت آمریکا خواهد بود که بخواهد واکنشی به حملات یمن نشان دهد.(ادامه)
از این پس سقف بازنشستگی مردان 62سال یا 35 سال سابقه خدمت و زنان 55سال یا 30سال خدمت خواهد بود. حال پرسش مهم این است که آیا با افزایش سن بازنشستگی، براساس تصمیم مجلس، وضع صندوق‌های بازنشستگی بهتر خواهد شد یا نه؟ ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند. عارف رأی نیاورد، محسن رضایی مجوز گرفت / اعضای جدید هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را بشناسید
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه جدید تعداد اعضای هیات عالی نظارت به ۲۴ نفر افزایش پیدا کرده است که به غیر از رییس هیات عالی نظارت و دبیر مجمع که دبیرهیات نیز می باشد، روسای سه قوه نیز به این جمع افزوده شده اند.(ادامه)
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود. رئیس‌جمهور گلایه و شکایت کرده بود مبنی بر اینکه مصوبه شفافیت برای کار دولت مشکل ایجاد می کند/ مجلس حق ندارد راجع به اداره مجمع تشخیص قانون بنویسد/ نمایندگان رعایت کنند؛ نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتقاد از اظهارات برخی نمایندگان مجلس، گفت: انتظار این است که نمایندگان مجلس که در مقام تقنین قرار دارند، خودشان قانون را رعایت کنند، نباید علیه نهادهای رسمی نظام، مطالب خلاف واقع مطرح شود.(ادامه)
 مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. مجوز مهم رهبر انقلاب به مجمع تشخیص به روایت آملی لاریجانی
مجمع تشخیص مصلحت نظام برای چندمین بار پس از بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، اصلاحات انجام شده توسط مجلس را نیز مغایر سیاست های کلی نظام و سیاست های مصلحتی نظام تشخیص داد. (ادامه)
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند. «دادستان کل کشور» عضو هیئت عالی بانک مرکزی شد؟
تسنیم: ترکیب هیئت عالی و بررسی جایگاه شورای فقهی بانک مرکزی توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام مورد تصویب قرار گرفت و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در افزوده شدن «دادستان کل کشور» به هیئت عالی بانک مرکزی را تصویب کردند.(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد. تصویب طرح منطقه آزاد مازندران در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست های کلی نظام عصر روز سه شنبه 31 مرداد 1402 به ریاست آیت الله آملی لاریجانی تشکیل جلسه داد.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
نامه تند دفتر میرسلیم به صداوسیما
(ادامه)
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست. تایید ‌مصوبه واردات خودروهای کارکرده در مجمع تشخیص مصلحت نظام
هیئت عالی نظارت بر حسن اجرای سیاست‌های کلی نظام، واردات خودرو‌های کارکرده را مغایر سیاست‌های کلی ندانست.(ادامه)
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای .... مناظره نبود، بازجویی از متّهم بود / «دست­ در­دست هم، مباحث مطرح شده آقای میرسلیم را به استهزاء می­گیرند»
در نامه میرسلیم به صدا و سیما امده است: مجری محترم در ابتدای برنامه و حتی در اثنای آن (چند بار) تأکید کردند که مناظره به طور خاصّ درباره «واردات خودروهای کارکرده» است، درحالی که خود ایشان و سپس آقای ....(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. 

سردار «علی اکبر احمدیان» دبیر شورای عالی امنیت ملی شد
سردار علی‌اکبر احمدیان با حکم رهبر معظم انقلاب به عضویت در شورای عالی امنیت ملی درآمد و با حکم رئیس جمهور به عنوان دبیر این نهاد انتخاب شد. (ادامه)
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است.


شمخانی از شورای عالی امنیت ملی رفتنی شد / شعری که شمخانی منتشر کرد/ جانشین احتمالی کیست؟
انتشار شعری معنادار از محتشم کاشانی در صفحه شخصی او در توییتر، نشان می‌دهد که کناره‌گیری شمخانی از این سمت پس از ده سال، قطعی است. (ادامه)
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت. اعلام زمان ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس + جزئیات
ستاد انتخابات کشور در نخستین اطلاعیه خود اعلام کرد ثبت نام از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۹ آذر ۱۴۰۲ آغاز و به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)
آیت الله خامنه‌ای ۶۰ سال با دیکتاتوری مبارزه کرد/ حاج قاسم فرزند امام بود و تربیت یافته مکتب آیت‌الله خامنه‌ای/ در راه سردار سلیمانی سنگلاخ زیاد بود، رجال سیاسی مزاحمش می‌شدند/ درایت رهبر انقلاب چگونه سرنوشت جنگ ۳۳ روزه را عوض کرد؟‌(خبر)
(ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود. نوشتن قولنامه در بنگاه‌های املاک ممنوع می‌شود
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: در صورت تصویب نهایی طرح ارتقاء سند رسمی بنگاه های املاک حق نوشتن بیع نامه نخواهند داشت و باید در دفاتر اسناد رسمی ثبت شود.(ادامه)
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد. سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهیدمنصوب شد
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی «محسن بزرگی» را به عنوان «سرپرست معاونت حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.(ادامه)
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، بیان داشت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا .... مولوی عبدالحمید در دیدار با نماینده مقام معظم رهبری چه گفت؟
امام جمعه مسجد مکی درباره واقعه ۸ مهرماه زاهدان، بیان داشت: هیچ کس از ما نمی‌دانست و آمادگی هم نداشت که حادثه و اتفاقی پیش می‌آید ما نماز خواندیم و صحبت‌های ما هم در آرامش انجام شد و بعد از اتمام نماز معمولا ....(ادامه)
 خبرگزاری فارس در متنی با عنوان «ناگفته‌های محسن رضایی از شهادت سردار حسن طهرانی مقدم» نوشت: ناگفته‌ی محسن رضایی از ترور شهید طهرانی مقدم
خبرگزاری فارس در متنی با عنوان «ناگفته‌های محسن رضایی از شهادت سردار حسن طهرانی مقدم» نوشت:(ادامه)
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است. جنتی، روحانی و ناطق نیستند/ چه کسانی در مجمع تشخیص تغییر کردند؟
اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی رهبر انقلاب منصوب شدند. ترکیبی که نسبت به دوره قبلی مجمع، ۸ خروجی و ۵ ورودی داشته است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 44 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.173 seconds.